Metodinė grupė

Metodinės grupės sudėtis 2024 m.

Eil. Nr.

Vardas, Pavardė

Pareigos įstaigoje

Pareigos grupėje

1.

Audronė Buškuvienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Pirmininkė

2.

Sonata Janauskienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Koordinatorė

3.

Daiva Barojan

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

4.

Aušra Bružienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

5.

Rūta Gedvilienė

Ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Judesio korekcijos specialistė

Narė

6.

Odeta Giedrimaitė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

7.

Aušra Ignatavičienė

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

8.

Raimonda Jašmontienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

9.

Aistė Juknevičienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Socialinė pedagogė

Narė

10.

Česlova Kavaliauskienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

11.

Monika Kiudulienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

12.

Eglė Kovėrienė

Logopedė

Narė

13.

Eivyda Kučinskienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

14.

Vitalija Norkienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Specialioji pedagogė

Narė

15.

Giedrė Savickienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

16.

Anžela Urbonienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

17.

Rita Urbonienė

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

18.

Almina Viesulienė

Ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo mokytoja

Narė

Metodinės grupės funkcijos

  • Aptaria ugdytinių ugdymosi poreikius.
  • Susitaria dėl ugdomosios veiklos metodų, būdų, formų.
  • Atrenka, integruoja, derina ugdymo turinį.
  • Susitaria dėl ugdymo planų rengimo principų ir tvarkos.
  • Aptaria ugdymo priemones ir jų naudojimą.
  • Susitaria dėl ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų.
  • Inicijuoja programų, projektų kūrimą ir įgyvendinimą.
  • Atlieka tiriamąją-analitinę veiklą.
  • Konsultuojasi tarpusavyje, su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių vaikų ugdymo, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos.
  • Dalyvauja vertinant vaikų pasiekimus ir pažangą.
  • Dalijasi gerąja patirtimi.
  • Aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su lopšelio-darželio veiklos tikslais.
  • Teikia siūlymus Mokytojų tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo.
  • Bendradarbiauja su kitų lopšelių-darželių metodinėmis grupėmis.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams