Metodinės grupės sudėtis 2024 m.
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. |
Audronė Buškuvienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Pirmininkė |
2. |
|
||
3. |
Daiva Barojan |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
4. |
Aušra Bružienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
5. |
Rūta Gedvilienė |
Ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
6. |
Odeta Giedrimaitė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
7. |
Aušra Ignatavičienė |
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
8. |
Raimonda Jašmontienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
9. |
Aistė Juknevičienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Socialinė pedagogė |
Narė |
10. |
Česlova Kavaliauskienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
11. |
Monika Kiudulienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
12. |
Eglė Kovėrienė |
Logopedė |
Narė |
13. |
Eivyda Kučinskienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
14. |
Vitalija Norkienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
15. |
Giedrė Savickienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
16. |
Anžela Urbonienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
17. |
Rita Urbonienė |
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
18. |
Almina Viesulienė |
Ikimokyklinio / priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
Metodinės grupės funkcijos
- Aptaria ugdytinių ugdymosi poreikius.
- Susitaria dėl ugdomosios veiklos metodų, būdų, formų.
- Atrenka, integruoja, derina ugdymo turinį.
- Susitaria dėl ugdymo planų rengimo principų ir tvarkos.
- Aptaria ugdymo priemones ir jų naudojimą.
- Susitaria dėl ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų.
- Inicijuoja programų, projektų kūrimą ir įgyvendinimą.
- Atlieka tiriamąją-analitinę veiklą.
- Konsultuojasi tarpusavyje, su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių vaikų ugdymo, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos.
- Dalyvauja vertinant vaikų pasiekimus ir pažangą.
- Dalijasi gerąja patirtimi.
- Aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su lopšelio-darželio veiklos tikslais.
- Teikia siūlymus Mokytojų tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo.
- Bendradarbiauja su kitų lopšelių-darželių metodinėmis grupėmis.